Pałac Lubostroń zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. Odtworzenie zabytkowego parku w Lubostroniu, uszkodzonego i zniszczonego
w wyniku nawałnic w sierpniu 2017 r. (etap 3 – Odbudowa zniszczonych ogrodzeń)
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Pałac Lubostroń
Lubostroń
89-210 Łabiszyn
tel/fax: 52 384 46 23
e-mail: ksiegowosc@palac-lubostron.pl
osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Dyrektor Pałacu Lubostroń – Pan Andrzej Budziak.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane z pominięciem procedur, o których stanowi ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych[1] z uwagi na wartość szacunkową poniżej progu określonego w art. 4 pkt 8 UPZP (poniżej 30.000 euro).
- Informacja o przedmiocie zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje odbudowę zniszczonych ogrodzeń w zabytkowym parku w Lubostroniu o powierzchni 41 ha, wpisanym do rejestru zabytków (nr rej. zabytków A/192/1-6), uszkodzonym i zniszczonym w wyniku nawałnic w sierpniu 2017 r.
Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje przede wszystkim:
- a) Wymianę 35 przęseł metalowych na długości ok. 113 m, wysokość 1,7 m
materiały: pręty metalowe Ø 22, kątownik 50mm x 50mm x 5 mm
- b) Wymianę ogrodzenia kutego wg wzoru (zdjęcia) do wglądu w Zespole pałacowo – parkowym w Lubostroniu (Wymiana ogrodzenia kutego na długości 18m)
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Celem prawidłowego sporządzenia oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji prac.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928200-0 Ogrodzenia
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- W ramach oferty należy podać cenę łączną brutto i netto, która winna uwzględniać wszelkie nakłady i koszty pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
- Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w ciągu 2 m-cy od podpisania umowy.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
– posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz będę dysponować przez okres realizacji zamówienia osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
– będą dysponowali przez okres realizacji zamówienia środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia,
– nie zalegają z płatnościami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 2 Wzór formularza oferty).
- Jeden oferent może przedstawić tylko jedną ofertę.
- Oferty należy składać w języku polskim, w walucie PLN. W przypadku gdy oferta zostanie złożona walucie obcej, zamawiający przeliczy jej wartość w PLN na podstawie średniego kursu walut NBP obowiązującego w dniu składania ofert.
- Do oferty należy dołączyć:
– pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeżeli osoba/y podpisująca/e ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa.
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 3 Wzór
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
- Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/y podpisująca/e ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swojej treści wskazywać umocowanie do podpisania oferty.
- Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego i opatrzonej napisem: OFERTA na Odbudowę zniszczonych ogrodzeń.
- Oferta przygotowana niezgodnie z powyższymi wymogami nie będzie podlegała dalszej ocenie.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 10.2018r. do godz. 10.00.
- Decyduje data wpływu do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty należy dostarczyć na adres: Pałac Lubostroń, 89-210 Łabiszyn.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej zamawiającego.
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie stanowiła Cena 100%.
Oferent oferujący najniższą cenę otrzyma 100 pkt., natomiast pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wyliczoną wg wzoru: (cena najniższa z oferowanych / cena danej oferty) x 100 pkt.
- Istotne elementy umowy:
- Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie miało charakter kosztorysowy, a ostateczne rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi kosztorysem powykonawczym.
- Wymagany termin gwarancji na wykonane prace: 5 lat.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.
- Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest:
- a) dostarczyć zamawiającemu kosztorys ofertowy,
- b) na żądanie zamawiającego przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych przez zamawiającego w ofercie oraz dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie osób wyznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w szczególności:
- Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
- a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, np. powodzie, silne wichury, itp.;
- b) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy i zamawiającego (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne – tj. długotrwałe intensywne opady deszczu, śniegu, podtopienia, temperatura powietrza, silne, porywiste wiatry, itp.), których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności;
- c) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, lub innych niemożliwych do przewidzenia, wstrzymujących lub opóźniających realizacje robót będących przedmiotem umowy,
- d) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych,
- Nadzoru budowlanego, Konserwatora zabytków, itp.
- e) wystąpienia w obrębie prowadzonych prac niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, itp.
- Zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu – w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.). Zmiana jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki określone w zapytaniu ofertowym;
- Zmiana zakresu przedmiotowego w szczególności:
- a) zmniejszenie zakresu przedmiotowego zadania w przypadku uzyskania mniejszej kwoty dofinansowania projektu.
- b) zmiana technologii wykonania oraz zmiana użytych materiałów do realizacji zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza zmiany warunków płatności na każdym etapie realizacji zamówienia.
- Wszystkie zmiany wymagają obopólnej zgody stron.
- Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy.
- Załączniki
Załącznik nr 1. Dokumentacja fotograficzna
Załącznik nr 2. Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
[1] dalej UPZP (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Wytworzył: | Karolina Malak |
Data wytworzenia: | 2018/10/17 09:00 |
Opublikował: | Renata Beck-Szymańska |
Data publikacji: | 17.10.2018 09:16 |
Ilość wyświetleń: |
Rejest zmian:
- Zaktualizowane przez Renata Beck-Szymańska
- Zaktualizowane 17 października 2018 o 09:16:46 przez Karolina Malak